Ларіна, Ярослава СтепанівнаОкончук, Віктор ВолодимировичOkonchuk, Viktor2025-01-032025-01-032024-06-11Окончук В. В. Сучасні інтернет-технології в маркетинговій діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Окончук Віктор Володимирович ; наук. керівник Ларіна Я. С. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 75 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47640Досліджено теоретичні основи використання інтернет технологій у маркетингу. Проведено аналіз конкурентів та оцінка конкурентоспроможності ТОВ «МОБІМІЛЛ». Запропоновано напрями покращення маркетингової стратегії ТОВ «МОІМІЛЛ». The theoretical foundations of the use of Internet technologies in marketing have been studied. An analysis of competitors and an assessment of the competitiveness of «MOBIMILL» LLC were carried out. Directions for improving the marketing strategy of «MOIMILL» LLC are proposed.uk-UAмаркетингмаркетингове управлінняконкурентидослідження конкурентівконкурентоспроможністьоцінка конкурентоспроможностіінтернет маркетингmarketingmarketing managementcompetitorscompetitor researchcompetitivenessevaluation of competitivenessinternet marketingСучасні інтернет-технології в маркетинговій діяльності підприємстваModern Internet technologies in the marketing activities of the enterpriseOther