Жмай, ОлександрЧепурна, Ліна2021-06-092021-06-092021-03Жмай О. Як сила бренду впливає на діяльність організації [Електронний ресурс] / Олександр Жмай, Ліна Чепурна // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 95–97. – Назва з титул. екрану.978-966-926-374-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36194Вивчена сутність поняття бренду, проведена його оцінка як інтегрального показника та вплив на діяльність компанії. The essence of the concept of a brand is studied, its estimation as an integral indicator and influence on activity of the company. Изучена сущность понятия бренда, проведена его оценка как интегрального показателя и влияние на деятельность компании.ukЯк сила бренду впливає на діяльність організаціїHow brand power affects the organization’s activitiesКак сила бренда влияет на деятельность организацииArticle659.126: 339.138