Бондарчук, Лариса МихайлівнаBondаrchuk, LаrysаБондарчук, Лариса МихайловнаПодгурська, Тамара АнатоліївнаPodgurskа, TаmаrаПодгурская, Тамара Анатольевна2020-07-172020-07-172020-05Бондарчук Л. Особливості формування української термінології на позначення поняття електронної комерції [Електронний ресурс] / Лариса Бондарчук, Тамара Подгурська // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 38–40. – Назва з титул. екрану.978-966-926-337-7https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33585Одним із найпродуктивніших способів утворення термінів на позначення понять електронної комерції є лексико-синтаксичний. Утворення такої термінології відбувається на основі поєднання прикметника електронний та іменників. Таке формування є одним з найбільш продуктивних та функціональних на сучасному етапі розвитку термінологічної системи електронної комерції як галузі економіки. Оne of the most productive ways of forming terms of e-commerce is lexical-syntactic. The formation of this terminology is based on a combination of adjective electronic and nouns. This formation is one of the most productive and functional at the present stage of development of the terminological system of e-commerce as a branch of the economy. Одним из продуктивных способов образования терминов для обозначения понятий электронной коммерции является лексико-синтаксический. Образование такой терминологии происходит на основе сочетания прилагательного электронный и существительных. Такое формирование является одним из самых производительных и функциональных на современном этапе развития терминологической системы электронной коммерции как отрасли экономики.ukОсобливості формування української термінології на позначення поняття електронної комерціїFeatures of formation of Ukrainian terminology of electronic commerceОсобенности формирования украинской терминологии для обозначения понятия электронной коммерцииArticle330.1; 81ʼ276.6