Окландер, Михайло АнатолійовичOklander, Michael2015-06-172015-06-172013-05-22Окландер М. А. Особисті чинники впливу промислових підприємств на поведінку споживачів на ринку В2С / М. А. Окландер // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. С. І. Дем’яненко]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 170–177.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7925Розглядаються питання формування споживчого попиту у відповідності із гендерною структурою суспільства під впливом глобалізації пропозиції і споживання, виокремлення особистих чинників, динаміки соціально-психологічних норм, уподобань на основі яких виникають нові цільові сегменти ринку. Це породжує необхідність розробки маркетингових програм у роздрібній торгівлі для стимулювання та зростання обсягів продажу.The problems of the formation of consumer demand in line with the gender structure of society under the influence of globalization, supply and consumption, distinguishing personal factors, social and psychological dynamics of norms, preferences on which there are new target market segments. This raises the need to develop marketing programs for retail promotion and sales growth.ukспоживачіповедінка споживачівринокпопитстимулювання збутумаркетингова програмаconsumersconsumer behaviormarket demandsales promotionmarketing programОсобисті чинники впливу промислових підприємств на поведінку споживачів на ринку В2СPersonal factors influence of industrial enterprises in consumer behavior in the B2CArticle65.01