Бучинська, Олена ВікторівнаАстапенкова, Іванна АртурівнаAstapenkova, Ivanna2024-12-172024-12-172024-06-10Астапенкова І. А. Маркетингова комунікаційна політика торговельного підприємства шляхи її розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Астапенкова Іванна Артурівна ; наук. керівник Бучинська О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 65 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47407У дипломній кваліфікаційній роботі досліджено сутність та загальні характеристики маркетингових комунікацій на прикладі товарного підприємства, розкрито загальні проблеми комунікацій на прикладі конкретного підприємства та розроблено рекомендації щодо їх покращення. The essence and general characteristics of marketing communications have been investigated in the diploma qualification work, using a case study of a product enterprise. General communication problems have been revealed using a specific enterprise as an example, and recommendations for their improvement have been developed.ukконкурентоспроможністьмаркетингова комунікаційна політикаторгівельне підприємствовиробництвовиготовлення деревиниcompetitivenessmarketing communication policytrading enterpriseproductionwood manufacturingМаркетингова комунікаційна політика торговельного підприємства шляхи її розвиткуMarketing communications policy of a trading enterprise: ways of its developmentOther