Шафалюк, Олександр КазимировичШафалюк, Александр Казимирович2016-06-292016-06-292008Шафалюк О. К. Споживач у методології визначення предмету маркетингу / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 139–149.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18815В роботі опрацьовано методологію визначення предмету маркетингу на рівні загальних законів розвитку споживання у цілісній життєдіяльності людини, з урахуванням найбільш важливих критеріїв істиності історичних реконструкцій, відповідних пояснень та інтерпретацій.ukпотребаспоживанняспоживачмаркетингзакономірністьСпоживач у методології визначення предмету маркетингуArticle658.893