Сагайдак, Михайло ПетровичSahaidak, MykhailoСагайдак, Михаил Петрович2020-11-302020-11-302013Сагайдак М. П. Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу: порівняльний аналіз / Михайло П. Сагайдак // Актуальні проблеми економіки. – 2013. – № 7. – С. 110–117.1993-6788https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34423У статті з метою уникнення неузгодженостей у маркетинговій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності: маркетингу персоналу та внутрішнього маркетингу. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними. In order to avoid noncompliance in marketing terminology and in order not to equate the notions, a comparative analysis is carried out concerning new directions of scientific and applied activities: personnel marketing and internal marketing. After studying each of scientific approaches, principal differences between them are determined as well as their interrelation. В статье во избежание несогласованности в маркетинговой терминологии и недопустимости отождествления понятий осуществлен сравнительный анализ относительно новых направлений научной и прикладной сферы деятельности: маркетинга персонала и внутреннего маркетинга. На основе исследования каждого научного направления определены основные различия и взаимосвязь между ними.ukвнутрішній маркетингмаркетинг персоналуконтактний персонал«внутрішній» і «зовнішній» споживачinternal marketingpersonnel marketingfront line staff"internal" and "external" consumerвнутренний маркетингмаркетинг персоналаконтактный персонал«внутренний» и «внешний» потребительВнутрішній маркетинг і маркетинг персоналу: порівняльний аналізInternal marketing and personnel marketing: the comparative analysisВнутренний маркетинг и маркетинг персонала: сравнительный анализArticle