Шкода, Тетяна НикодимівнаВахонін, Ярослав ВолодимировичVakhonin, Yaroslav2024-02-162024-02-162023-06-08Вахонін Я. В. Обгрунтування бізнес-пропозиції щодо впровадження маркетингових інновацій на підприємстві : бакалавр. дипломна робота : 051, Економіка / Вахонін Ярослав Володимирович ; наук. керівник Шкода Т. Н. ; КНЕУ ім Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління , Каф. бізнес-економіки та підприємництва . – Київ, 2023. -91с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42661Робота присвячена обґрунтуванню бізнес-пропозиції щодо впровадження маркетингових інновацій на підприємстві "Алютех-К". В роботі визначається сутність маркетингових інновацій, їх види та характеристики. Визначаються шляхи підвищення ефективності впровадження маркетингових інновацій на підприємстві. Розробляється бізнес-пропозиція для впровадження маркетингових інновацій. The work is dedicated to substantiating a business proposal for the implementation of marketing innovations at the "Alutech-K" enterprise. The paper defines the essence of marketing innovations, their types, and characteristics. The ways to enhance the efficiency of implementing marketing innovations at the enterprise are identified. A business proposal is developed for the implementation of marketing innovations.ukбізнес-пропозиціямаркетингові інноваціїефективністьоцінюванняпідприємствоbusiness proposalmarketing innovationsefficiencyevaluationenterpriseОбгрунтування бізнес-пропозиції щодо впровадження маркетингових інновацій на підприємствіJustification of a business proposal for implementing marketing innovations in the enterpriseOther