Чужиков, Андрій ВікторовичChuzhykov, Andrii VictorovychЧужиков, Андрей Викторович2014-07-022014-07-022012-11-23Чужиков А. В. Особливості Європейського ринку телепродуктів / А. В. Чужиков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 81–88.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4202Розглянуто питання розвитку європейського ринку телепродуктів, його сегментації і тих технологічних змін, що відбуваються у світі. З’ясовано пріоритети діяльності окремих медіахолдінгів у ЄС.The issues of the European TV — products market development and segmentation, as well as world technological shits have been uncovered. Author identified priorities of selected media — holdings’ operations in the EU.Рассмотрены вопросы развития европейского рынка телепродуктов, его сегментации и тех технологических изменений, которые происходят в мире. Определены приоритеты деятельности отдельных медиахолдингов в ЕС.ukтелепродуктсегментація ринківмедіахолдінгЄСteleproductsegmentation of marketmedia-holdingEUтелепродуктсегментация рынковмедиахолдингЕСОсобливості Європейського ринку телепродуктівArticle339:338