Костинець, Валерія ВолодимирівнаСамутін, Єгор ТарасовичSamutin, Yehor2025-01-092025-01-092024-05-28Самутін Є. Т. Розроблення маркетингової стратегії бізнес-організації : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Самутін Єгор Тарасович ; наук. керівник Костинець В. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2024. – 56 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47825Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи – розроблення маркетингової стратегії для підприємства з метою збільшення його конкурентоспроможності та покращення взаємодії з клієнтами для збільшення прибутковості бізнесу. Завдання кваліфікаційної бакалаврської роботи: - охарактеризувати теоретико-методичні основи формування маркетингових стратегій бізнес-організації; - провести аналітичне оцінювання функціонування маркетингової діяльності в контексті розвитку бізнес-організації. The purpose of the qualifying bachelor's thesis is to develop a marketing strategy for the enterprise in order to increase its competitiveness and improve interaction with customers to increase business profitability. Tasks of the qualifying bachelor thesis: - to characterize the theoretical and methodological foundations of the formation of marketing strategies of a business organization; - to carry out an analytical assessment of the functioning of marketing activities in the context of the development of a business organization.uk-UAуправліннябізнес-організаціямаркетингмаркетингова стратегіямаркетингові комунікаціїmanagementbusiness organizationmarketingmarketing strategymarketing communicationРозроблення маркетингової стратегії бізнес-організаціїDevelopment of a business organization marketing strategyOther