Багорка, МаріяBahorka, MariiaОтроцюк, МихайлоOtrotsiuk, Mykhailo2023-02-272023-02-272022-11-03Багорка Б. Маркетингове забезпечення антикризового управління підприємством [Електронний ресурс] / Марія Багорка, Михайло Отроцюк // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2022 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 145–147. – Назва з титул. екрану.978-966-926-419-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39408Визначенні основні складові маркетингового забезпечення в системі антикризового управління для уникнення вразливості підприємства щодо кризових явищ та ліквідації їх наслідків. Представлено основні методологічні підходи, завдання та принципи маркетингового забезпечення, пов’язані з пошуком цільових ринків, проведенням маркетингових досліджень, розробкою конкурентного продукту, а також з організацією зворотного зв’язку зі споживачами, активізації попиту на товар. Defines the main components of marketing support in the crisis management system to avoid the vulnerability of the enterprise to crisis phenomena and eliminate their consequences. The main methodological approaches, tasks and principles of marketing support are presented, related to the search for target markets, conducting marketing research, developing a competitive product, as well as organizing feedback with consumers, activating demand for the product.ukантикризове управлінняантикризовий маркетингмаркетингові заходимаркетингова інформаціяантикризова програмамаркетингова стратегіяanti-crisis managementanti-crisis marketingmarketing activitiesmarketing informationanti-crisis programmarketing strategyМаркетингове забезпечення антикризового управління підприємствомMarketing support of the anti-crisis management of an enterpriseArticle658.8:005.931.11