Ліфінцев, Деніс СергійовичLifintsev, Denis2011-05-122011-05-122009-10-12Ліфінцев Д. С. Корпоративна культура як інструмент формування іміджу фірми / Д. С. Ліфінцев // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 24–25. – С. 190–194.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/323В статті розглянуто вплив корпоративної культури на імідж організації. Виділено інтереси основних зацікавлених осіб («стейкхолдерів») організації, які мають бути враховані у культурі з метою формування позитивного іміджу.ukкорпоративна культураімідж фірмиважелі управління культуроюcorporate culturefirm imagelevers of cultureКорпоративна культура як інструмент формування іміджу фірмиArticle005.32