Василькова, Наталія ВолодимирівнаVasilkova, Natalia Volodymyrivna2015-05-202015-05-202013-11-15Василькова Н. В. Бенчмаркінг у сфері вищої освіти / Н. В. Василькова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 31. – С. 106-115.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7247У статті розглянуто основні питання щодо сутності й значення бенчмаркінгу в процесі стратегічного планування у вищих навчальних закладах.The paper highlights the main issues concerning the nature and the role of benchmarking in strategic planning process at higher education institutions.ukбенчмаркінгмаркетингвища освітаосвітні послугиконкуренціяbanchmarkingmarketinghigher educationeducation servicescompetitionБенчмаркінг у сфері вищої освітиBenchmarking in higher education sectorArticle339.138:378.4