Рега, М. Г.Rega, Marina2015-06-122015-06-122013-05-21Рега М. Г. Роль і значення маркетингу в організації туризму та відпочинку / М. Г. Рега // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. С. І. Дем’яненко]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 154–160.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7844Стаття присвячена дослідженню ролі маркетингу в туризмі, вирішенню проблеми використання маркетингових технологій у розробленні та використанні туристичних продуктів і послуг туристичними підприємствами. Поглиблено розуміння призначення маркетингу туристичної діяльності.The article investigates the role of marketing in tourism activities, solving problems using marketing technology development and use of travel products and services to tourism enterprises. Depth understanding of destination marketing tourism.ukмаркетинг послугмаркетинг туристичної діяльностітуристичний продуктmarketing servicesmarketingtourismtourist productРоль і значення маркетингу в організації туризму та відпочинкуRole and importance of marketing in tourism and recreationArticle332.142:339.138