Бабко, Наталя2023-11-232023-11-232023-10-20Бабко Н. Маркетинговий аспект обслуговування клієнтів у готельно-ресторанному бізнесі [Електронний ресурс] / Наталя Бабко // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 193–194. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41391Маркетинговий аспект обслуговування клієнтів у готельно-ресторанному бізнесіMarketing aspect of customer service in the hotel and restaurant businessArticle339.138