2015-04-202015-04-202014-05І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології» // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 3. – С. 66–67.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6148В Одеському національному політехнічному університеті 29-30 травня 2014 року на базі кафедри маркетингу відбулась І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології». Основними тематичними напрямками дискусії стали:специфіка цифрового маркетингу в галузях і секторах економіки; маркетингові дослідження на основі цифрових технологій; маркетингові комунікації та цифрові технології; маркетинг-освіта в умовах інформатизації суспільства.ukІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології»Article