Стецюк, Тетяна ІванівнаНекрасова, Аліна СтаніславівнаNekrasova, Alina2024-03-282024-03-282023-06-21Некрасова А. С. Маркетинг в діяльності страхових компаній : бакалавр. диплом. робота : 072, Фінанси, банк. справа та страхування / Некрасова Аліна Станіславівна ; наук. керівник Стецюк Т. І. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т фінансів , Каф. банк. справи та страхування. – Київ, 2023. – 57 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/43345Розвиток технологій, зміна світового устрою і війна створюють умови для поширення сучасних страхових продуктів. В Україні можемо бачити тренд діджиталізації і зміну динаміки видів страхування через війну. У цьому контексті маркетинг постає важливою складовою стратегічного підходу до бізнесу. Тому діяльність страховиків в сфері маркетингу потребує подальшого вивчення та аналізу для пристосування до тенденцій. Мета бакалаврської роботи полягає у дослідженні теоретичних основ маркетингу в страхових компаніях, виявленні шляхів їх подальшого розвитку. Висновки та рекомендації, отримані з даної роботи, можуть бути використані для здійснення оцінки маркетингу в страхуванні і впровадження маркетингових інновацій. The development of technologies, changes in the world order and war create conditions for the spread of new insurance products. In Ukraine, we can see the trend of digitization and a change in the dynamics of certain types of insurance due to the war. In this context, marketing becomes an important component of a strategic approach to business. Therefore, the activity of insurers in the field of marketing needs further study and analysis to adapt to trends. The purpose of bachelor's work is to study the theoretical bases of marketing in insurance companies, identify possible ways of their further development. Conclusions and recommendations obtained from this work can be used to evaluate marketing in insurance and implement marketing innovations.ukмаркетингмаркетингова діяльністьстрахуваннястрахова компаніястрахувальникмаркетингові інструментиmarketingmarketing activitiesinsuranceinsurance companyinsuredmarketing toolsМаркетинг в діяльності страхових компанійMarketing in activity of insurance companiesOther