Лилик, Ірина ВікторівнаНауменко, Дар’я ОлександрівнаNaumenko, Daria2024-12-032024-12-032024Науменко Д. О. Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Науменко Дар’я Олександрівна ; наук. керівник Лилик І. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 78 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47189У дипломній роботі автору вдалось розглянути поняття та сутність просування товарів та визначити порядок організації управління системою просування товарів підприємства на українському ринку. Автором проведено дослідження стратегії інтернет-маркетингу ТОВ «АТБ-Маркет», оцінку ефективності інтернет-маркетингу ТОВ «АТБ-Маркет». In the thesis, the author managed to consider the concept and essence of product promotion and to determine the order of organization of the management of the company’s product promotion system on the Ukrainian market. The author conducted a study of the Internet marketing strategy of ATB-Market LLC, an assessment of the effectiveness of Internet marketing of ATB-Market LLC.ukІнтернетінтернет-маркетингінструменти інтернет-маркетингуSMMemail-маркетингчат-ботиінтернет-просуванняInternetinternet marketinginternet marketing toolsemail marketingchat botsinternet promotionІнтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємстваInternet marketing and features of its application in the marketing activities of the enterpriseOther