Татарчук, П. О.2016-06-102016-06-102008Татарчук П. О. Ланцюжок формування вартості та координація видів діяльності підприємства / П. О. Татарчук / Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 338–340.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18414Ефективним методичним підходом до обґрунтування доцільності та визначення раціональності реалізації стратегії географічної експансії є ланцюжок формування вартості, аналіз якого дозволяє виявити зв’язки між підприємствами в контексті оцінки потенціалу виробничої та маркетингової ефективності.Price formation chain is an efficient technical approach to the substantiation of the expediency and determination of rationality of geographical expansion strategy realization. Its analysis allows revealing the relations between enterprises within the scope of estimation of productive and marketing efficiency potential.ukЛанцюжок формування вартості та координація видів діяльності підприємстваArticle658.112