Голіонко, Наталія ГригорівнаДоброноженко, Вероніка АнатоліївнаDobronozhenko, Veronika2025-11-172025-11-172025-06-05Доброноженко В. А. Управління товарним асортиментом підприємства : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Доброноженко Вероніка Анатоліївна ; наук. керівник Голіонко Н. Г. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2025.- 59 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/53056У роботі досліджено процес управління товарним асортиментом підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності. Розглянуто теоретичні засади, методи аналізу та сучасні підходи до оптимізації асортименту. Проведено діагностику системи управління асортиментом ТОВ ІСФ «Меркурій» та запропоновано конкретні заходи з її вдосконалення. Практичне значення роботи полягає в можливості застосування отриманих рекомендацій на практиці для зміцнення ринкових позицій підприємства. У роботі досліджено процес управління товарним асортиментом підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності. Розглянуто теоретичні засади, методи аналізу та сучасні підходи до оптимізації асортименту. Проведено діагностику системи управління асортиментом ТОВ ІСФ «Меркурій» та запропоновано конкретні заходи з її вдосконалення. Практичне значення роботи полягає в можливості застосування отриманих рекомендацій на практиці для зміцнення ринкових позицій підприємства. The work investigates the process of managing the company's product range in order to increase its competitiveness. The theoretical foundations, analysis methods and modern approaches to optimizing the range are considered. The diagnostics of the range management system of ISF «Mercury» LLC are carried out and specific measures for its improvement are proposed. The practical significance of the work lies in the possibility of applying the recommendations received in practice to strengthen the company's market positions.uk-UAасортиментуправління товарним асортиментомтоварна політикабізнес-організаціядіагностикааналізефективністьassortmentproduct assortment managementproduct policybusiness organizationdiagnosticsanalysisefficiencyУправління товарним асортиментом підприємстваManaging of the company`s product assortmentOther