Борисенко, Лариса ЛеонідівнаBorysenko, LarysaБорисенко, Лариса Леонидовна2016-05-202016-05-202012Борисенко Л. Л. Психолого-дидактичні аспекти застосування інноваційних технологій навчання у вищих навчальних закладах / Л. Л. Борисенко // Наука і освіта : наук.-практ. журн. / Півден. наук. Центр НАПН України ; редкол.: О. Я. Чебикін (голов. ред.) [та ін.]. – Одеса : ПНЦ НАПН України, 2012. – № 8. – С. 23–27.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/17613У статті розглянуто деякі психолого-дидактичні аспекти застосування інноваційних технологій навчання у вищій школі; здійснено порівняльний аналіз традиційних та інноваційних технологій навчання; досліджено ставлення викладачів та студентів до їх застосування у навчальному процесі вищих навчальних закладів.ukпедагогічна технологія навчанняінноваційна технологія навчаннятрадиційне навчанняінноваційне навчанняПсихолого-дидактичні аспекти застосування інноваційних технологій навчання у вищих навчальних закладахArticle378.022