Савич, Олександр ПетровичРоманченко, Дарина ОлександрівнаRomanchenko, Daryna2025-01-142025-01-142023Романченко Д. О. Інструменти цифрового маркетингу в діяльності підприємства : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Романченко Дарина Олександрівна ; наук. керівник Савич О. П. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 83 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47920У роботі досліджено основні інструменти цифрового маркетингу, їх застосування та оцінка ефективності. Проаналізовано діяльність ТОВ «Нексус Автомотів Україна», виділено маркетингові проблеми та запропоновані шляхи їх вирішення через інструменти цифрового маркетингу. Розроблено план впровадження цифрових інструментів з прогнозуванням їх впливу на компанію. The project explores the fundamental tools of digital marketing, their application, and effectiveness assessment. It is based on an analysis of the activities of «Nexus Automotive Ukraine» LLC, identifying marketing issues and proposing solutions through digital marketing tools. As a result, a strategy for incorporating these digital tools and predicting their influence on the company has been devised.ukмаркетингцифровий маркетингінструменти цифрового маркетингуефективність інструментівmarketingdigital marketingdigital marketing toolseffectiveness of toolsІнструменти цифрового маркетингу в діяльності підприємстваDigital marketing tools in enterprise’s activityOther