Ковінько, Олена2018-03-202018-03-202017Ковінько О. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств / Олена Ковінько // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 4. – С. 32–47.1606-3732https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23978Проведена оцінка бізнес-діяльності вітчизняних агарних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації. Проаналізована структура виробництва та споживання сільськогосподарської продукції в Україні, динаміка експортно-імпортних операцій України з аграрною продукцією. Визначено потенційні можливості аграрних підприємств України в умовах міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності.ukбізнес-діяльністьдиверсифікаціяаграрна продукціяекспортімпортдиверсифікація експортуквотизовнішня торгівляМаркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємствArticle339.9:338.43