Чужикова, Вікторія ГригорівнаЛевченко, Ольга СергіївнаLevchenko, Olha2024-11-082024-11-082024-06-21Левченко О. С. Запровадження креативної моделі навчання в процесі підготовки фахівців з економічних спеціальностей : бакалавр. диплом. робота : 015, Професійна освіта (Економіка) / Левченко Ольга Сергіївна ; наук. керівник Чужикова В. Г. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр. персоналу, соціології та психології, Каф. педагогіки та психології. – Київ, 2024. – 63 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/46918Кваліфікаційна бакалаврська робота містить 63 сторінки, 7 таблиць, 3 рисунка, список використаних джерел з 31 найменувань. Предметом дослідження є умови, фактори та моделі креативізації викладання у процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей. Обʼєктом дослідження імплементація креативної моделі викладання в процесі диверсифікації підготовки фахівців. Мета дипломної роботи - теоретичне дослідження трендів та перспектив запровадження креативної моделі процесі підготовки спеціалістів економічних дисциплін. The qualification bachelor's thesis contains 63 pages, 7 tables, 3 figures, and a list of 31 references. The subject of the research is the conditions, factors, and models of creativization in teaching during the training of specialists in economic disciplines. The object of the research is the implementation of a creative teaching model in the process of diversifying the training of specialists. The aim of the thesis is to theoretically investigate the trends and prospects of implementing a creative model in the training process of specialists in economic disciplines.ukкреативізаціяінституалізаціяплатформізаціякреативна модель викладанняінноваційно-креативне мисленняпрофесійно-орієнтоване навчаннякейс-методиcreativizationinstitutionalizationplatformizationcreative teaching modelinnovative and creative thinkingprofessionally-oriented learningcase methodsЗапровадження креативної моделі навчання в процесі підготовки фахівців з економічних спеціальностейImplementation of a creative learning model in the training process of future specialists in economic disciplinesOther