Сагайдак, Михайло ПетровичSahaidak, MykhailoСагайдак, Михаил ПетровичІщенко, М. І.Ischenko, M. I.Гелевачук, З. Й.Helevachuk, Z.2020-11-302020-11-302013Сагайдак М. П. Ефективність використання маркетингових стратегій промисловими підприємствами / М. П. Сагайдак, М. І. Іщенко, З. Й. Гелевачук // Інвестиції: практика та досвід. – 2013. – № 18. – С. 44–68.2306-6814https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34431У статті узагальнено наукові підходи до визначення сутності поняття "маркетингова стратегія". Доведено, що маркетингова стратегія формується з сукупності тактичних цілей та адаптивних до кон'юнктури ринку маркетингових заходів, реалізація яких сприятиме досягненню корпоративної мети та місії з мінімальними витратами ресурсів. Обгрунтовано необхідність і запропоновано методику оцінювання ефективності маркетингової стратегії з використанням критерію оптимальності та рівня витратності. The scientific approaches to the definition of the "marketing strategy" notion's essence were generalized in the article. The marketing strategy is understood in the article as the totality of the tactic purposes and marketing measures, adaptive to the market conjuncture, for each separate SBU (strategic business unit) of the enterprise, the realization of which will result in the corporative aim and mission's achievement with the minimum expenditures of resources. The necessity is grounded and the methods of the marketing strategy's effectiveness estimation with the usage of the optimality criterion and the level of expenditures are offered.ukфункціональні стратегіїмаркетингова стратегіякомплекс стратегічних рішенькритерій збалансованостіоцінка ефективності маркетингової стратегіїfunctional strategiesmarketing strategycomplex of strategic decisionscriterion of balancenesseffectiveness estimation of marketing strategyЕфективність використання маркетингових стратегій промисловими підприємствамиUsage effectiveness of marketing strategies by industrial enterprisesArticle330.131.5:339.138