Журавська, Лариса МиколаївнаZhuravska, LarysaЖуравская, Лариса НиколаевнаОстапенко, Ельвіра ОлексіївнаOstapenko, ElviraОстапенко, Эльвира Алексеевна2019-03-192019-03-192013Журавська Л. М. Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л. М. Журавська, Е. О. Остапенко // Наука і освітаосвіта : наук.-практ. журн. / ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського», Півд. наук. Центр НАПН України ; [редкол.: О. Я. Чебикін (голов. ред.) та ін.]. – Одеса : ПНЦ НАПН України, 2013. – № 1–2. – С. 151–159.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/27431Стаття присвячена проблемі професійного саморозвитку студентів в економічному університеті. Автори звертають увагу на значення психолого-педагогічної дисципліни та наукової роботи в професійній підготовці майбутніх економістів, обґрунтовують необхідність впровадження програми модифікованого курсу з педагогіки та психології.ukмайбутні економістипрофесійний саморозвитокмодифікований курс з психології та педагогікиПраксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвиткуArticle37.032