Бобрицька, Наталія Дмитрівна2014-06-232014-06-232013-08-29Бобрицька Н. Д. Алгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі / Н. Д. Бобрицька // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 242–249.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3992У статті представлена класифікація видів маркетингових стратегій, доведено необхідність формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі, представлений алгоритм розробки ефективної маркетингової стратегії туристичного підприємства.The article presents a classification of types of marketing strategies, the necessity of the formation of marketing strategies for businesses in the tourism industry, presents an algorithm for developing an effective marketing strategy of the tourism company.В статье представлена классификация видов маркетинговых стратегий, доказана необходимость формирования маркетинговых стратегий для предприятий туристической отрасли, приведен алгоритм разработки эффективной маркетинговой стратегии туристского предприятия.ukмаркетингринок туристичних послугмаркетингова стратегіявиди маркетингових стратегійалгоритмтуристичне підприємствоmarketingtourism marketmarketing strategytypes of marketing strategiesalgorithmtravel companyмаркетингрынок туристических услугмаркетинговая стратегиявиды маркетинговых стратегийалгоритмтуристическое предприятиеАлгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузіArticle330:338.48