Єранкін, Олександр ОлександровичErankin, Oleksandr2019-04-182019-04-182009-02-12Єранкін О. О. Стратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліях / О. О. Єранкін // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 175–184.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/28094Стаття присвячена аналізу результата членства у СОТ та впливу нових геополітичних умов на розробку маркетингових стратегій суб’єктами агробізнесу України та їх взаємодію із системою держаного управління. Досліджено взаємозв’язок принципів формування маркетингових стратегій підприємствами АПК України із наслідками членства України у СОТ для АПК. Запропоновано трансформувати модель взаємодії бізнесу та держави з метою захисту від глобальної конкуренції.ukглобалізаціямаркетингагробізнесСвітова організація торгівлі (СОТ)стратегія управлінняСтратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліяхArticle338.43.01 (477)