Поліщук, Т. В.2016-06-212016-06-212009Поліщук Т. В. Бренд країни в підвищенні конкурентоспроможності національної економіки / Т. В. Поліщук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 313–321.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18666В статті розкрито сутність процесу створення бренду країни, проаналізовано особливості державного брендингу як інструменту підвищення ефективності експорту в умовах глобалізації та визначено ключові принципи формування позитивного іміджу України на світових ринках.ukекспортна політикабрендингБренд країни в підвищенні конкурентоспроможності національної економікиArticle339.137.2