Григорук, П. М.2014-07-032014-07-032012Григорук П. М. Формування інформаційного базису прийняття маркетингового рішення / П. М. Григорук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 1. – С. 104-114.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4293Стаття присвячена питанням, пов’язаним з формуванням інформаційного базису прийняття маркетингового рішення. Наведено визначення інформаційного базису, представлено структурна схема його формування. Описано функції, на виконання яких може бути спрямовано його використання.The article is devoted issues associated with the formation of the information basis making marketing decisions.Determination of information basis is defined, the flow diagram of his forming is presented. Functions on implementation of which can be directionally it use are described.Статья посвящена вопросам, связанным с формированием информационного базиса принятия маркетингового решения. Указано определение информационного базиса, представлена структурная схема его формирования. Описаны функции, на выполнение которых может быть направлено его использование.ukІнформаційний базисмаркетингові рішеннязнаннямаркетингове дослідженняInformation basismarketing decisionsmarketing researchИнформационный базисмаркетинговое решениезнаниямаркетинговое исследованиеФормування інформаційного базису прийняття маркетингового рішенняArticle005:519.816:339.138