Михайлевська, Наталія Олегівна2017-02-242017-02-242016-12-07Михайлевська Н. О. Роль маркетингових досліджень в процесі інвестування капіталу / Н. О. Михайлевська // Фінансове забезпечення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: глобальні виклики та українські реалії [Електронний ресурс] : зб. матеріалів I Міжнар. наук.-практ. конф., 7 груд. 2016 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: М. І. Диба (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 182–185. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20867ukРоль маркетингових досліджень в процесі інвестування капіталуArticle336