Сидоренко, Валерій МиколайовичSydorenko, ValeriyСидоренко, Валерий НиколаевичКравченко, Володимир ГеоргійовичСидоренко, Марія Валеріївна2014-05-082014-05-082012-03-22Сидоренко В. М. Моделювання маркетингових стратегій малих і середніх підприємств на міжнародних ринках / В. М. Сидоренко, В. Г. Кравченко, М. В. Сидоренко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 27. – С. 293-302.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3364Розглядаються сучасні підходи до моделювання маркетингових стратегій. Узагальнено існуючи підходи до прогнозування можливих змін в умовах функціонування ринків. Запропоновано підхід до побудови моделі агатокритеріального компромісу в умовах невизначеності ринків і вибору оптимальної маркетингової стратегії для малих і середніх підприємств.Modern methods of marketing strategies modelling are examined in the paper. The article generalizes existing methods of forecasting possible changes in the context of markets functioning. The method of creation of multicriterion compromise in terms of markets uncertainty and choosing the most effective marketing strategy for small and mediumsized enterprises is proposed.Рассматриваются современные подходы к моделированию маркетинговых стратегий. Обобщены существующие подходы к прогнозированию возможных изменений в условиях функционирования рынков. Предложен подход к построению модели многокритериального компромисса в условиях неопределенности рынков и выбора оптимальной маркетинговой стратегии для малых и средних предприятий.ukметоди аналізу ситуаційконцепції та моделі стратегічного маркетингуфактори ризикуальтернативи і критеріїалгоритм виборубагатокритеріальний компромісsituation analysis methodsconceptions and models of the strategic marketingrisk factorsalternatives and criteriaalgorithm of choicemulticriterion compromiseметоды анализа ситуацийконцепции и модели стратегического маркетингафакторы рискаальтернативы и критерииалгоритм выборамногокритериальный компромиссМоделювання маркетингових стратегій малих і середніх підприємств на міжнародних ринкахArticle339.138:339.13.021