Шафалюк, Олександр КазимировичShafalyuk, OleksandrШафалюк, Александр Казимирович2016-11-042016-11-042007Шафалюк О. К. Глобальні макроекономічні системи споживання в маркетингу / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 333-348.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20026Висвітлюються проблеми ідентифікації споживачів на макрорівні, раціоналізації взаємовідносин між суб’єктами економічної діяльності.ukмаркетингдержаваспоживанняГлобальні макроекономічні системи споживання в маркетингуArticle658.8.:378.14