Гордєєва, Тамара ФедорівнаHordieieva, TamaraГордеева, Тамара Федоровна2016-10-192016-10-192007-01-11Гордєєва Т. Ф. Активізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізації / Т. Ф. Гордєєва // ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 51–60.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19911Узагальнюються підходи і світовий досвід використання маркетингових заходів розвитку малих підприємств в умовах глобалізації економічних процесів.ukглобалізаціямалі підприємстваконкурентоспроможністьспоживачАктивізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізаціїArticle658.8.:378.14