Кудирко, Ольга ВасилівнаКудирко, Ольга Васильевна2015-04-222015-04-222014-09Кудирко О. Фактори конкурентного середовища ринку маркетингових досліджень / Ольга Кудирко // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 58–65.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6208У статті розглянуто фактори конкурентного середовища вітчизняного ринку маркетингових досліджень, серед яких ключовими є такі як конкуренція та співробітництво серед існуючих гравців ринку, що проявляються у формуванні інтеграційних об’єднань на базі дослідницьких організацій, вплив тенденцій глобалізації та домінування інформаційної економіки. Визначено особливості впливу зазначених факторів на конкурентоспроможність дослідницьких організацій у сучасних ринкових умовах.ukмаркетингові дослідженнядослідницький ринокфактори конкуренціїспівробітництвоінтеграціяінформаційна економікаФактори конкурентного середовища ринку маркетингових дослідженьArticle339.138