Ольшанська, Олександра ВолодимирівнаOlshanska, OleksandraОльшанская, Александра Владимировна2020-05-122020-05-122016Ольшанська О. В. Формування освітніх програм нового покоління в контексті підвищення автономії університетів / Олександра В. Ольшанська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія: Економічні науки. – 2016. – Спец. вип.: Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. – С. 427–433.2413-0117https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33043У статті проаналізовано основні засади формування бакалаврських та магістерських освітніх програм. Обґрунтовано необхідність підвищення їх якості з метою підготовки конкурентоздатних, висококваліфікованих фахівців. Зроблено висновок про те, що у підготовці освітніх програм необхідною є тісна співпраця професорсько-викладацького корпусу вишів з представниками бізнесу, що забезпечуватиме реалізацію ідеї студентоцентрованого навчання. Такий підхід до формування освітніх програм у вигляді нових спеціалізацій є можливим в умовах підвищення автономії університетів. The basic principles of Bachelor and Master degree programs have been analysed in the article. There has been taken into account the necessity of improving their quality to train competitive, highly skilled professionals. It has been concluded that in preparing educational programs it is necessary to have close cooperation of the teaching staff with business representatives that will ensure the realization of the idea student-centered training. Such approach towards educational programs formation in the form of new specializations is possible in terms of increasing the university autonomy. В статье проанализированы основные принципы формирования бакалаврских и магистерских образовательных программ. Обоснована необходимость повышения их качества с целью подготовки конкурентоспособных, высококвалифицированных специалистов. Сделан вывод о том, что при подготовке образовательных программ необходимым является тесное сотрудничество профессорско-преподавательского корпуса с представителями бизнеса, что может обеспечить реализацию идеи студентоцентрированного обучения. Такой подход к формированию образовательных программ в виде новых специализаций является возможным в условиях повышения автономности университетов.ukосвітні програмиміждисциплінарна мобільністькомпетентнісний підхідстудентоцентроване навчанняавтономність університетівeducational programscompetence approachinterdisciplinary mobilitystudent-centered traininguniversity autonomyобразовательные программыкомпетентностный подходмеждисциплинарная мобильностьстудентоцентрованное обучениеавтономность университетовФормування освітніх програм нового покоління в контексті підвищення автономії університетівEducational programs formation of a new generation in the context of increasing the university autonomyФормирование образовательных программ нового поколения в контексте повышения автономии университетовArticle378.14