Тапінц, Хусейн2014-07-082014-07-082008Тапінц Х. Презентація нових дослідницьких технологій Synovate BRAND VALUE CREATOR / Хусейн Тапінц // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 6. – С. 58–59.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4441Наш співрозмовник Хусейн Тапінц - Директор по брендингу та комунікаціям дослідницької компанії Synovate в Центральній та Східній Європі та на Середньому Сході. Працює на ринку маркетингових досліджень з 1990 року. В компанії Сіновейт – з 1994. Досвід в дослідженнях брендів та комунікацій – 14 років. Напрямки спеціалізації: дослідження брендингу, дослідження позиціювання брендів, трекінгові дослідження брендів та комунікацій, тестування ефективності реклами, дослідження брендів та мотивацій.ukПрезентація нових дослідницьких технологій Synovate BRAND VALUE CREATOROther