Бобрицька, Наталія2015-04-212015-04-212014-07Бобрицька Н. Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями / Наталія Бобрицька // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 39–47.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6164В статті розглянуто поняття та сутність туристичних дестинацій, їх види та складові. Сформульовано роль маркетингу в управлінні туристичними дестинаціями за умов жорсткої конкуренції в туристичній галузі.The article deals with the concept and nature of tourist destinations, their types and components. The role of marketing in managing tourist destinations in the terms of tough competition in the tourism industry is formulated in the work.ukмаркетингдестинаціятуристична дестинаціямаркетинг дестинаціїуправліннятуристична галузьтуристичний продукт,туристична послугаmarketingdestinationtourist destinationdestinations marketingmanagementtourism industrytourism producttourismМаркетинг в управлінні туристичними дестинаціямиArticle332:338.48