Данніков, Олег ВолодимировичРоманенко, П. Ф.2014-06-232014-06-232013-08-14Данніков О. В. Маркетингові рішення щодо підвищення ефективності управління товарними запасами оптово-роздрібного підприємства / О. В. Данніков, П. Ф. Романенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 273–286.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3994Автором пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності оптово-роздрібних підприємств та ефективних маркетингових рішень в подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.The author proposes the development of practical recommendations for the use of marketing tools in the activities of wholesale and retail enterprises and effective marketing solutions to overcome the contradictions in the interaction of economic actors and the optimal allocation of resources.Автором предлагается разработка практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности оптово-розничных предприятий и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов.ukуправління товарними запасамипідприємства оптово-роздрібної торгівлісистема продажуучасники маркетингового каналукомерційні інтересиконфлікти в каналах розподілуinventory managementwholesale and enterprise retail system salesmarketing channel membersbusiness interestsconflicts in distribution channelsуправление товарными запасамипредприятия оптово-розничной торговлисистема продажучастники маркетингового каналакоммерческие интересыконфликты в каналах распределенияМаркетингові рішення щодо підвищення ефективності управління товарними запасами оптово-роздрібного підприємстваArticle339.3