Трушкіна, Наталія ВалеріївнаTrushkina, NataliaПетрова, Ірина ПавлівнаPetrova, Iryna2016-11-172016-11-172016-10-13Трушкіна Н. В. Збутова мережа як ефективна форма партнерства учасників ринку вугілля / Н. В. Трушкіна, І. П. Петрова // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 160–162. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20228Уточнено зміст поняття «збутова мережа вугледобувного підприємства». Запропоновано варіанти формування збутових мереж між учасниками ринку вугілля.The meaning of «marketing network of coal mines» is clarified. Options forming mark networks between participants coal market are proposed.ukзбутова мережавугледобувне підприємствомодельпартнерстворинок вугілляmarketing networkcoal mining companymodelpartnershipcoal marketЗбутова мережа як ефективна форма партнерства учасників ринку вугілляMarketing network as an effective form partnership to market participants coalArticle338.33:65.012.34:334.716