Зимбалевська, Юлія ВікторівнаГабрійчук, Анна МаксимівнаHabriichuk, Anna2025-01-132025-01-132024Габрійчук А. М. Маркетингове просування товарів в інтернет : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Габрійчук Анна Максимівна ; наук. керівник Зимбалевська Ю. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 78 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47886Об’єктом дослідження є аналіз маркетингових інструментів для просування товарів у мережі. Мета полягає в розробці рекомендацій для покращення процесу просування в інтернеті. Дослідження виявило теоретичну та практичну значущість в аналізі інструментів маркетингу та розробці конкретних рекомендацій. The research focuses on analyzing marketing tools for online product promotion. The aim is to develop recommendations for enhancing the online promotion process. The study has theoretical and practical significance in analyzing marketing tools and developing actionable recommendations.uk-UAцифровий маркетингсоціальні мережіінтернет середовищепросування товарівмаркетингове середовищеконтент-маркетинганалітика данихdigital marketingsocial mediaonline environmentproduct promotionmarketing environmentcontent marketingdata analyticsМаркетингове просування товарів в інтернетMarketing promotion of goods on the InternetOther