Равікович, Ілля ЄвгеновичРавикович, Илья Евгеньевич2017-09-122017-09-122009Равікович І. Є. Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності / І. Є. Равікович // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 127–137.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22073Досліджено сутність категорій «ефект», «ефективність», «економічна ефективність» та «ефективність діяльності». Проаналізовано підходи до трактування цих понять.ukМаркетингова діяльністьефектефективністьоцінка ефективностіТеоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльностіArticle339.187:691