Ковальчук, С. В.Вільчинська, С. Б.2014-06-262014-06-262013-08-08Ковальчук С. В. Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів / С. В. Ковальчук, С. Б. Вільчинська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 634–639.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4086У статті розглянуто особливості сучасної вищої освіти, функціонування вищих навчальних закладів, зазначено необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності ВНЗ.This article is about specific features of modern high educational process, function of high educational establishment, defined the necessarily of strategic marketing planning in high educational establishment.В статье рассмотрены особенности современного высшего образования, функционирования высших учебных заведений, указана необходимость стратегического маркетингового планирования деятельности ВУЗа.ukмаркетингосвітня послугаринокконкуренціяосвітній закладстратегічне маркетингове плануванняmarketingeducation servicesmarketcompetitioneducation establishmentstrategic marketing planningмаркетингобразовательная услугарынокконкуренцияобразовательное учреждениестратегическое маркетинговое планированиеНеобхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладівArticle636:388.4