Гребешкова, Олена МиколаївнаHrebeshkova, O.Гребешкова, Елена Николаевна2015-12-182015-12-182014Гребешкова О. М. Стратегія підприємства в контексті управлінських концепцій постіндустріальної епохи / О. М. Гребешкова // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 16. – С. 47–54.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12191У статті висвітлено засадничі положення розвитку методологічної платформи теорії стратегії підприємства за умов нової економіки. Наводено результати критичного аналізу найпоширеніших концепцій і підходів у теорії стратегічного менеджменту. Доведено, що на сьогодні склалися усі необхідні передумови для формування нової методологічної платформи стратегії підприємства постіндустріальної епохи, яку запропоновано формувати у контексті чотирьох засадничих складових, серед яких компетенції, інновації, інвестиції та партнерські взаємини.The article tells about the basic provisions of the methodological platform of theory of enterprise strategy for the new economy. Author states the results of the critical analysis of the most common concepts and approaches in strategic management theory. Author proves that nowadays we have established all necessary preconditions for the formation of a new methodological platform of strategy of post-industrial era company, which proposes to form in the context of four basic components, including competence, innovation, investment and partnerships.ukстратегічний менеджменттеорія стратегіїкомпетенціїінноваціїінвестиціїпартнерські відносиниресурсний підхідстейкхолдериstrategic managementstrategy theorycompetenceinnovationinvestmentspartnershipsresource approachstakeholdersСтратегія підприємства в контексті управлінських концепцій постіндустріальної епохиEnterprise strategy in the context of management concepts of post-industrial eraArticle65.01