Тарасенко, Ірина О.2016-06-132016-06-132009Тарасенко І. О. Оцінка соціальної відповідальності бізнесу в управлінні сталим розвитком підприємства / І. О. Тарасенко // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 54–60.1606-3732https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18500Сьогодні концепцію корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) поширюють і намагаються інтегрувати у ділову активність більшість великих вітчизняних підприємств, банків, корпорацій. Водночас вона має суттєвий вплив та кожна малий і середній бізнес, на сталий розвиток суспільства.In the article, the problem of sustainable development is considered in terms of social responsibility of business and international standard systems. The proposed monitoring methods of level of the social responsibility of business is an instrument for substantiation of the CSR strategy.ukcorporate social responsibilityintegral exponent of social responsibility of businesssustainable developmentinternational standardsmonitoring of economicecological and social responsibilityCSR strategyОцінка соціальної відповідальності бізнесу в управлінні сталим розвитком підприємстваArticle65.016:504.064.4