Ільницький, Денис ОлександровичIlnytskyi, DenysИльницкий, Денис АлександровичДроботюк, Ольга ВолодимирівнаDrobotiuk, OlgaДроботюк, Ольга Владимировна2021-03-162021-03-162020Ільницький Д. Сценарії розвитку вищої освіти України: розквіт, стагнація чи деградація / Денис Ільницький, Ольга Дроботюк // Університетська освіта : міжнар. наук.-практ. журн. / Ін-т вищ. освіти ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [гол. ред. Л. Л. Антонюк]. – Київ, 2020. – № 7. – С. 54–67.2224-0128https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/35572Статтю присвячено розробленню сценаріїв розвитку вищої освіти України в перспективі до 2030 року. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розробки дорожньої карти розвитку вищої освіти України в межах середньо- та довгострокової стратегії. Основою дослідження є теоретичне узагальнення методології сценарного прогнозування та емпіричні результати, які отримано на базі експертного опитування щодо розвитку вищої освіти в Україні в 2030 році. На основі методу Делфі розроблено сценарії розвитку вищої освіти України 2030: розквіт, стагнація чи деградація, а також здійснено бенчмаркінг результатів дослідження з країнами ЄС.ukсценарійвища освітафорсайтДелфіУкраїнапрогнозСценарії розвитку вищої освіти України: розквіт, стагнація чи деградаціяArticle