Шевченко, МиколаShevchenko, Mykola2023-11-202023-11-202023-10-20Шевченко М. Вплив фактору турбулентності на трансформацію споживчої поведінки в маркетингу [Електронний ресурс] / Микола Шевченко // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 100–101. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41353uk-UAВплив фактору турбулентності на трансформацію споживчої поведінки в маркетингуThe influence of the turbulence factor on the transformation of consumer behavior in marketingArticle