Шайкан, А. В.Shaikan, A. V.Сагайдак, Михайло ПетровичSahaidak, MykhailoСагайдак, Михаил ПетровичІщенко, М. І.Ischenko, M. I.2020-11-302020-11-3020132307-2105https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34430У статті розглянуто питання щодо використання технологій здійснення обліку витрат за видами діяльності АВС (Activity Based Costing) та системи збалансованих показників BSC (The Balanced Scorecard) в забезпеченні стратегічного маркетингового управління промисловими підприємствами. Доведено, що ефективність операційної діяльності промислових підприємств і її результативність залежить не від якості обраної керівництвом стратегії, а від якості її реалізації. Проаналізовано вимоги до змісту і структури звітності для потреб стратегічного управління промисловими підприємствами. The problem, dealing with the usage of the expenditures accounting’s exercising technologies, according to the activity types of ABC (Activity Based Costing) and the system of the balanced indicators of BSC (The Balanced Scorecard) in providing of the industrial enterprises’ strategic marketing management, is examined in the article. It’s proved that the effectiveness of the industrial enterprises’ operational activity and its effectiveness depend not on the quality of the chosen by the leadership strategy, but on the quality of its realization. The requirements to the contents and the structure of reporting for the needs of the industrial enterprises’ strategic management are analyzed.ukстратегічне управлінняінфляціясистема збалансованих показниківзвітністьоблік витратstrategic managementinformationsystem of the balanced indicatorsreportingaccounting of expendituresАвс- та bsc-технології в забезпеченні стратегічного маркетингового управління промисловим підприємствомAbc- and bsc-technologies in providing of industrial enterprise’s strategic marketing managementArticle657.05:047.64