Євдоченко, Олена ОлександрівнаЕвдоченко, Елена Александровна2016-06-212016-06-212009Євдоченко О. О. Особливості маркетингових програм на світових ринках споживчих та промислових товарів / О. О. Євдоченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 321–329.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18668В статті досліджено основні аспекти розробки та управління міжнародними маркетинговими програмами на світових ринках споживчих товарів та товарів промислового призначення. Особливу увагу приділено сегментуванню даних ринків, товарній та розподільчій політиці.ukміжнародна маркетингова програмасвітовий ринок споживчих товарівсвітовий ринок товарів про- мислового призначенняОсобливості маркетингових програм на світових ринках споживчих та промислових товарівArticle339.138