Головень, О. В.2013-04-012013-04-012012Головень О. В. Вирішення завдань маркетингового менеджменту нa підґрунті нейромережевих технологій / О. В. Головень // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 86. – С.31–41.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2156У статті представлено концептуальний підхід адаптації моделей нейронних мереж для вирішення завдань маркетингового менеджменту підприємства, побудовано формальну нейронну модель визначення відпускної ціни на гарячекатаний рулон і проведено її апробацію на основі ретроспективних даних ВАТ» Запоріжсталь».In the article presents the conceptual approach of adaptation models of neural networks for solving marketing management company, built a formal model of neural determine prices for hot rolled coils and held her approbation on the basis of retrospective data Open Joint Stock Company «Zaporizhstal»ukМаркетинговий менеджментнейронна мережацінагарячекатаний рулонВирішення завдань маркетингового менеджменту нa підґрунті нейромережевих технологійArticle658.8:519.86